Halloween party ideas 2015

Smešno je da tip uopšte pokuša da folira orgazam. Mislim, postoje jebeno čvrsti dokazi da je svršio, zbog čega je više nego očigledno kad to nije uradio. U životu sam uhvatila samo jednog tipa kako pokušava da folira orgazam i bilo je to jedno od najmračnijih seksualnih iskustava koje sam doživela.
Bio je to tip koji je imao problema da mu se digne i ostane dignut, i mislim da se, u pokušaju da me zadivi ili pokaže muškost, ili šta god već, tokom vođenja ljubavi pretvarao da je svršio posle više nedelja neuspešnog seksa sa mnom. Bila sam sumnjičava od starta, pošto mu se kara nije do kraja ukrutila, a i proizvodio je neke dramatično glasne zvukove. Sve je delovalo veoma usiljeno.

Pošto sam psihopata koji voli kriminalističke serije, nakon što je zaspao krenula sam da kopam po smeću u potrazi za iskorišćenim kondomom. I čim sam ga našla u mraku, zavukla sam prst unutra da vidim sadrži li neophodne muške sokove. I ništa. Mada, bila sam prilično ponosna na sebe, osećajući se kao prepredena, negadljiva zvezda sopstvene policijske serije, SSI: Scena seksualne istrage . Seksi slučaj rešen!
Pretpostavljam da tipovi foliraju orgazam iz drugačijih razloga od žena — žene često foliraju orgazam da bi nagradile muškarce koji ih tovare ili da bi okončale nezadovoljavajući seks. Mislim da muškarci foliraju orgazam verovatno da bi dokazali nešto sebi i ženi sa kojom to rade. Mislim da se tu krije čitava jedna druga priča o tome kako folirani orgazam pokazuje očekivanu pasivnost žene i aktivnost muškarca (ili da citiram kritičara Džona Bergera, način na koji "muškarci delaju a žene izgledaju") u društvu, ali ovde ste danas zbog praktičnog a ne psihoanalitičkog saveta. Dakle, ako ste osvajač pripite kare ili samo lik koji ima poteškoća da okonča posao, evo nekoliko saveta kako da folirate veliki O.
Nosite kondom
Znam šta ćete reći. "Ta glupost se već desila u Prijateljima. Monika je totalno umislila da je Čendler svršio u nju i napravio joj bebu, ali je on posle bio u fazonu: 'Ma jok, samo sam se pravio.'" Tu sam, međutim, da bih vam rekla, kao lik iz sitkoma za starije od 16 godina, da je Monika potpuni idiot. Sperma ima običaj da kaplje iz vagine čak i čitavog dana nakon nezaštićenog snošaja. Nijedna žena vam neće poverovati da ste se ispraznili u nju bez fizičkog dokaza da ste to učinili. Prosto ju je suviše lako otkriti. Štaviše, ako je ima mnogo, možete da je istisnete iz sebe u odvratnim malim gromuljicama ukoliko se malo više napregnete dok otvarate teglu ili obavljate veliku nuždu. Dakle, žešće ćete se izofirati ako budete tvrdili da ste svršili u devojku a nema nimalo skrobnog gela koji joj klizi niz nogu ili rominja u kapima kada konačno ustane.
Ne dramite previše
Tradicionalno, ili makar u mom iskustvu, muškarci nisu posebno vešti u laganju. Isto tako, muška percepcija je pomalo izvitoperena zahvaljujući njihovom muškom mozgu, tako da ono što misle da rade zapravo uopšte nije to što rade. Najbolja ilustracija za ovo bilo je moje iskustvo sa likom koji tokom seksa iz sebe nikad nije pustio više od jedva čujnog uzdaha, a počeo je da mi urla u facu dok je lažirao klimaks. Ne radite nikad ništa preterano, sem ako to nije vaš uobičajeni stil. Devojke praktično samo sede i čekaju razlog da se naljute na vas ili da vas uhvate u nečemu, bilo čemu zapravo, tako da nemojte da im olakšavate posao više nego što to već činite.
Ili dramite, otkud ja znam
Bila sam svojevremeno sa više likova čiji su izrazi lica dok svršavaju bili toliko urnebesno smešni da sam morala da se skoncentrišem, i to jako, da se glasno ne nasmejem u tom odsudnom času. Ovo nije osuda muškaraca niti vaših izraza lica dok svršavate — sigurna sam da je moj jednako apsurdan — ali seks je u suštini, kad malo bolje razmislite, jedan veoma smešan čin, tako da biste mogli to da preokrenete u svoju korist i počnete da slažete šašave face. Ako devojka ispod vas daje sve od sebe da vas ne uvredi time što će prasnuti u smeh, velike su šanse da neće ni primetiti da je sve vreme zavlačite. Šala je na njen račun!
Ako možete, ugasite svetlo
Ali, ono, smesta. Neka bude tako mračno da ne možete da razaznate sopstvenu karu. Jer kad budete svukli taj kondom, ne želite da ona slučajno spazi praznu gumicu. Niti želite da vidi da nema onog ljigavog neobičnog curenja nakon svršetka. Plus, u mraku, vaš um možda odluta u neke druge svetove, i u tom oduzetom stanju izolovanosti čula stvarno uspete da utrčite u cilj.
Odmah krenite da joj ližete picu
Kao i kod svih mađioničarskih trikova i optičkih varki, lakše ćete isfolirati orgazam ako joj ekspertski skrenete pažnju na nešto drugo. Divno je i krasno slagati face i izvoditi raskošne poteze ili šta god već, ali kad se sve sabere i oduzme, prosto ne želite da Detektivka koju ste upravo kresnuli primeti da u njenoj rupi nema svršotine. Ako se, nakon što ste se pretvarali da ste svršili, odmah spustite i počnete da je ližete, čak i ako ste samo napola dobri u tome, odvući ćete joj pažnju i verovatno će potpuno zaboraviti da ste uopšte imali seks posle svog tog predivnog lizanja pice.
Spakujte kondom u džep
Ako je sumnjičava ili čak malo luda (mislim da sam upravo opisala svako ljudsko biće, a kamoli ženu, u istoriji), posle koitusa će potražiti taj kondom a vi ne želite da ga ona bilo kada nađe. Misliće da ste jebeni bolesnik što nosite kondom sa sobom (podseća na vremena dok ste bili paranoični tinejdžer), ali ne toliki bolesnik kao kada provali da ste pokušali da isfolirate orgazam.
Nek vam se pri ruci nađe lepak
Jedina stvar koja mi pada na pamet da liči na spermu je lepak. "Kleg", marka koju smo koristili u Australiji, ima tu bisernu prozračnost i žitkost savršenu za dečicu koja želi da lepi šarene papire, a čak se i suši u gromuljicama. Takođe, postoji i onomatopejski kvalitet u nazivu zbog kog mislim da je ime "kleg" mnogo prikladnije od "sperme" ili "izdrkotine". Ako vam je ruka brža od njenog oka ili ako uspete da okrenete leđa i nadvijete se nad jednom stranom kreveta dok skidate kondom, možete krišom da istisnete par kapi u kurton, bacite ga u smeće i opustite se. Ništa strašno: upravo ste pokušali da uvalite lepak kao spermu. Vi ste jedna savršeno normalna osoba.
KAT GEORGE
http://www.vice.com/

Objavi komentar

Pokreće Blogger.